Csupán 24 vagy még kevesebb óra alatt képesek leszünk dinamikus animációkat létrehozni az Adobe Flash CS3 Professional segítségével. Könyvünket elsősorban az új Flash-felhasználóknak szántuk. Azok, akik már egy ideje használják a Flash-t, de némi ismétléssel meg szeretnének győződni arról, hogy nem tévedtek rossz útra, szintén találhatnak néhány gyöngyszemet a kötetben, bár az alapok újratanulása fárasztó lehet. Akik könnyen és gyorsan tanulnak önállóan, lehet, hogy nem érzik szükségét egy ilyen könyvnek – és elképzelhető, hogy igazuk van. Ennek ellenére a tempó nekik sem lesz túl lassú, és a kötet rengeteg gyakorlati feladatot tartalmaz, amelyek miatt érdemes lehet időt szánni a 24 egyórás fejezetre.
A kötet lineárisan halad, a leckék egymásra épülnek. A 24 leckét négy nagyobb egységbe szerveztük:
I. rész: A Flash-animáció képeinek összeállítása
Ebben a részben arra összpontosítunk, hogy a képek pontosan úgy nézzenek ki, ahogy szeretnénk. Soknak tűnhet a kötet 25%-át arra fordítani, hogy statikus grafikákkal foglalkozzunk, de ez nem lesz elfecsérelt idő, és a tanultaknak nagy hasznát vesszük az animálás során.
II. rész: Animáció a Flash-ben
Ebben a részben mozgásba hozzuk az elemeket, és megtanulunk mindent a képkockáról képkockára haladó animációk elkészítésétől a mozgásátmenetek és a különleges effektusok alkalmazásáig.
III. rész: Interaktivitás és videók
A könyvnek ebben a részében teszünk egy nagy lépést, és olyan utasításokat írunk, amelyek lehetővé teszik, hogy Flash-alkotásaink működése attól függjön, hogy mit csinál a felhasználó, valamint szót ejtünk a videók felhasználásáról is.
IV. rész: Közzététel a Weben
A Flash-ben szórakoztató alkotni, de alkotásainkat valószínűleg fel is szeretnénk tenni az Internetre, hogy a családunk, a barátaink vagy a vásárlóink is láthassák. A kötetnek ebből a részéből megtudhatjuk, hogy ezt hogyan tehetjük meg, valamint azt is megtanuljuk, hogy miként finomhangolhatjuk a Flash-anyag működését és letöltési sebességét.
Nincsen hozzászólás