Ted Boardman - 3ds max 7

3ds max 7

3ds max 7

Ebben a kötetben a szerző, Ted Boardman, a térgrafika és -animáció egyik piacvezető programjához kínál átfogó útmutatót. Nem csak azt tanulhatjuk meg belőle, hogyan készíthetünk modelleket és animációkat a 3DS Max 7-ben, hanem megérthetjük a program működési elvét is. A könyv példáinak és gyakorlatainak elvégzése során felfedezzük a Max 7 új szolgáltatásait, amelyek még erőteljesebbé és könnyebben használhatóvá teszik a programot. Akár kezdők, akár öreg rókák vagyunk, akik hatékonyabbá szeretnék tenni a munkát, az alábbi témakörök részletes tárgyalásából sok hasznos dolgot tanulhatunk:

Hatékony modellezés síkbeli alakzatokkal

Rugalmas modellezés görbék kifeszítésével

A jelenetek megvilágításának és az anyagok használatának legjobb módjai, amelyek a lehető leggördülékenyebbé teszik az együttműködést más alkalmazásokkal, például a Discreet Combustion programjával a csoportmunka során

A pontosabb szabályozást lehetővé tevő animációs eljárások és szerkesztőeszközök, például a Dope Sheet és a Curve Editor használata, különös tekintettel a változó sebességű tárgyak modellezésére

Gőz és füst utánzása a Particle Flow és más részecskerendszerek segítségével

Dinamikaszimuláció a reactorral: bonyolult animációk egyszerű létrehozása

Nincsen hozzászólás